آخرین اخبار
کد مطلب: 77677
احکام زنا با محارم در يک فرقه انحرافي
تاریخ انتشار : 1393/01/01
نمایش : 778

به گزارش سلام لردگان به نقل از ابنا، فرقه هايي که پشتوانه الهي ندارند، براي جذب پيرو و افزايش جمعيت، مجبورند براي هر گروهي از مخاطبان، جاذبه اي فراهم سازند. برخي را که در پي خدا و دين هستند، با ظاهري ديني و مذهبي جذب کنند و بعضي را که در پي آزادي و اباحه گري هستند با برداشتن قيد و بندها و نمايش آزادي هاي کاذب.

بهائيت نيز از اين مقوله خارج نيست. ابتدا با تعاليم دوازده گانه خود جلو مي آيد تا برخورد مخاطب را ببيند، اگر در پي معارف الهي بود، از توحيد  و نبوت دم مي زند و اگر در پي آزادي از قيد و بند احکام بود، آزادي هاي جنسي را نشان مي دهد.

در اين نوشته، به قسم دوم، يعني ترويج اباحه گري در احکام بهائيت مي پردازيم و به نمونه هايي اشاره مي کنيم.

حسين علي نوري، درباره احکام همجنس گرايي، ازدواج با محارم و زنا مي نويسد:
?. لواط: «انا نستحيي ان نذکر حکم الغلمان اتقوا الرحمن يا ملا الامکان و لا ترتکبوا ما نهيتم عنه في اللوح و لاتکونوا في هيماء الشهوات من الهائمين؛ ما حياء مي کنيم که حکم پسرها را ذکر کنيم. از خدا اي جماعت ممکنات پرهيز کنبد و آنچه را که در لوح (اقدس) از آن نهي شده ايد مرتکب نشويد و در بيابان شهوت راني از جمله متحيرين نباشيد.»[?]

خداي بهائيان خجالت مي کشد درباره همجنس بازي سخن بگويد. روشن نيست حکم لواط خجالت آور است يا دور انديشي بهاء الله(!). بعيد نيست که حسين علي بهاء پيش بيني همجسگرايان را مي کرد و مي خواست آنان را هم جذب بهائيت کند.

?. ازواج با محارم: «قد حرمت عليکم ازواج آبائکم؛ زن هاي پدرانتان بر شما حرام شده اند.»[?]

بهاء در بحث ازدواج، تنها ازدواج با زن پدر را حرام مي کند؛ پس ازدواج با ديگر محارم حرام نيست، همانگونه که برخي از بهائيان چنين مي کنند؛ مانند بهائي اي که در مشهد با دختر خود ازواج کرده بود.

?. زنا: «قَد حَکَم الله لِکُل زان و زانيه ديه المسلمه الي بيت العدل و حي تسعه مثاقيل من ذهب و ان عادا مره اخري ادوا بِضعف الجزاء هذا ما حَکَم بِهي مالک الاسما في الولي و في الخري قدر لهما عذاب مهيمن؛ خدا براي هر مرد و زن زنا کاري حکم کرده است که ديه أي به بيت العدل بپردازند و آن مقدار ? مثقال طلا است؛ جريمه او براي بار دوم دوبرابر مي شود؛ اين است آنچه که مالک اسماء در دنيا بدان حکم کرده است.»[?]

جالب است که خداي بهائيان، تنها به زر اندوزي بيت العدل و تشکيلات بهائي چشم داشته است و هيچ اهميتي به کانون خانواده و حرمت اين نظام مقدس نداده است که مي گويد: هر که زنا کرد ? مثقال طلا به بيت العدل بدهد و اگر تکرار کرد دو برابر مي شود. اين جمله يعني هر که پولدارتر است، آزاديش بيشتر است و به هر کس بخواهد مي تواند تجاوز کند. شايد به همين خاطر است که عبد البهاء مجبور شد از ترک تعصبات جنسي سخن بگويد، زيرا حکم زنا در بهائيت، با تعصبات جنسي سازگار نيست؛ اگر يک بهائي تعصب جنسي داشته باشد ديگر نمي تواند تحمل کند که کسي به خانواده اش تجاوز کند و او هيچ چيز نگويد…

هر انسان روشن فکري، با نگاه به اين احکام متمدنانه، از الهي بودن يا نبودن يک فرقه و مسلک آگاه مي شود، از اين رو ما به خرد خوانندگان احترام مي گذاريم تا خود تصميم بگيرند.

پي‎نوشت:

[1]. اقدس، حسين علي نوري، ص ??.
[2]. پيشين
[3]. پيشين، ص??.

انتهاي پيام/

 

 

 

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس